“Τι περιμένω να μου φέρει ο Άγιος Βασίλης.”

2Ο Άγιος Βασίλης θέλω να μου φέρει τον Εμίλιο, το ρομποτάκι.

Είναι ψηλό, όταν μιλάω εγώ μιλάει και εκείνο.

Ότι του λες το κάνει, για παράδειγμα να του πεις να φέρει το ψαλίδι εκείνο το φέρνει.

Είναι από το μέλλον, έχει ηλεκτρονικό εγκέφαλο και δουλεύει με μπαταρίες, στη βάση του έχει ροδάκια.

Ξέρω όμως ότι ο Άγιος Βασίλης είναι έθιμο των Χριστιανών και δεν πρόκειται να μου φέρει το δώρο που θέλω.

Αυτό το δώρο θα μου το αγοράσουν η μαμά και ο μπαμπάς μου για τη γιορτή των Χριστουγέννων.

 

~Μιχάλης Γιαλούσης, β δημοτικού.

 

Leave a Reply

